Digitální učební materiály k podpoře rozvoje kompetencí školní mládeže k odpovědnosti za zdraví
	
  
    | Téma | 
    Výklad,
      prezentace tématu | 
    Pracovní listy | 
    Určení | 
   
  
    | zadání | 
    řešení | 
    (cílová
      skupina) | 
   
  
    | Aby
        škola byla bezpečné místo | 
      | 
        | 
      | 
    základní
      vzdělávání, gymnaziální vzdělávání, odborné vzdělávání | 
   
  
    | Bezpečnost
        za branami školy | 
      | 
        | 
      | 
    základní
      vzdělávání, gymnaziální vzdělávání, odborné vzdělávání | 
   
  
    | Bezpečně s nebezpečnými látkami | 
      | 
        | 
      | 
    základní
      vzdělávání (druhý stupeň), gymnaziální vzdělávání, odborné vzdělávání | 
   
  
    | Aby záda nebolela | 
      | 
        | 
      | 
    základní
      vzdělávání, gymnaziální vzdělávání, odborné vzdělávání | 
   
  
    | Syndrom karpálního tunelu není nadávka | 
      | 
        | 
      | 
    základní
      vzdělávání, gymnaziální vzdělávání, odborné vzdělávání | 
   
  
    | Slyším, slyšíš, slyšíme? | 
      | 
        | 
      | 
    základní
      vzdělávání (druhý stupeň), gymnaziální vzdělávání, odborné vzdělávání | 
   
  
    | Když nepozornost zabíjí | 
      | 
        | 
      | 
    základní
      vzdělávání (druhý stupeň), gymnaziální vzdělávání, odborné vzdělávání | 
   
  
    | Staveniště není hřiště | 
      | 
        | 
      | 
    základní
      vzdělávání, nižší stupeň gymnaziálního vzdělávání | 
   
 
Digitální učební materiály (DUM) k podpoře rozvoje kompetencí školní mládeže k odpovědnosti za zdraví byly vytvořeny v rámci projektu TIMPSV0009 Podpora rozvoje kompetencí školní mládeže k odpovědnosti za zdraví, řešeném v období 6/2018 až 6/2020 Výzkumným ústavem bezpečnosti práce za finanční podpory Technologické agentury ČR v programu BETA2. 
V souladu s příslušnými klíčovými kompetencemi, které mají žáci během vzdělávání získat, pomáhají publikované digitální učební materiály: 
  - vytvářet u žáků odpovědný vztah ke svému zdraví (poznávat životní hodnoty související se zdravím, uznávat hodnotu života, uvědomovat si odpovědnost za vlastní život a zdraví a spoluodpovědnost za život a zdraví ostatních),
 
  - formovat další odpovídající postoje související se zdravím, a
 
  - učit žáky aktivně rozvíjet a chránit fyzické, duševní a sociální zdraví.
 
 
Obsah DUM není diferencován vůči uvedenému stupni vzdělání, a je tudíž výhradně na učitelích, jak s ním vůči té které cílové skupině naloží, a v jaké vzdělávací nebo průřezové oblasti, tématu či vzdělávacím oboru výuku uskuteční. 
Obsah DUM není zakonzervován v čase, naopak digitální učební materiály jsou původcem průběžně prověřovány a aktualizovány. Údaj o aktualizaci (pokud k ní bylo nutné přistoupit) je uveden vždy na prvním snímku výkladového souboru a promítá se rovněž do pracovních listů. |